A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сахновщинська селищна рада
Харківська область, Красноградський район

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

04.06.2021 року

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад керівників комунальних закладів культури

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування», Закону України «Про освіту», Закону України «Про культуру» рішення VIІІ сесії VIII скликання Сахновщинської селищної ради від 25.05.2021 року №519-VIII «Про затвердження положення про порядок проведення конкурсу на заміщення посад керівників закладів культури Сахновщинської селищної ради»,  Сахновщинська селищна рада Красноградського району оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

            - керівника Комунального закладу «Сахновщинська публічна бібліотека» Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області;

            - керівника Комунального закладу «Сахновщинського краєзнавчого музею» Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області;

            - керівника Комунального закладу «Сахновщинська дитяча музична школа» Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області.

                      Вимоги до конкурсантів:

1. Знання Законів України «Про культуру», «Про освіту», «Про музеї та музейну справу», «Про бібліотеки та бібліотечну справу».

2. Вища освіта

3. Стаж роботи у сфері культури не менше трьох років.

4. Вільне володіння державною мовою.

            Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи в конверті:

- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

- автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку;

-  відомості про наявність чи відсутність судимості;

- копія документа, що посвідчує особу;

- копії документів про вищу освіту;

- два рекомендаційні листи довільної форми;

- мотиваційний лист довільної форми.

 

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

            Конкурсанти проходять співбесіду, під час якої представляють презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному вебсайті Сахновщинської селищної ради, за адресою: 64501, Харківська область, смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, 69, відділ освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради, довідки за телефоном 3-14-31.

 

 

Перший заступник Сахновщинського

селищного голови                                                                     Валерій ЗАВАЛІЙ

 

04.06.2021 року

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Сахновщинська селищна рада Красноградського району оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

            *          начальника відділу економічного розвитку, проектно-інвестиційної діяльності;

                                                            Вимоги до конкурсантів:

1. Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та специфіка функціональних повноважень.

2. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування.

3. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

4. Вільне володіння державною мовою.

5. Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою.

           

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

            -заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;

            -заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

            -дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

            -копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

            -декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції;

            -копію документа, який посвідчує особу;

            -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

-довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

-письмова згода на обробку персональних даних.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Сахновщинської селищної ради.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня розміщення оголошення у засобах масової інформації за адресою: 64501, Харківська область, смт. Сахновщина, вул. Шмідта, 10, Сахновщинська селищна рада, довідки за телефоном 3-10-43.

 

 

 

21.05.2021 року  

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Сахновщинська селищна рада Красноградського району оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

            *          спеціаліста відділу бухгалтерського обліку і звітності;

             Вимоги до конкурсантів:

1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та специфіка функціональних повноважень.

2.Вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування.

3.Без вимог до стажу роботи.

4.Вільне володіння державною мовою.

5.Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

            -заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;

            -заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

            -дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

            -копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

            -декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції;

            -копію документа, який посвідчує особу;

            -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

-довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

-письмова згода на обробку персональних даних.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Сахновщинської селищної ради.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня розміщення оголошення у засобах масової інформації за адресою: 64501, Харківська область, смт. Сахновщина, вул. Шмідта, 10, Сахновщинська селищна рада, довідки за телефоном 3-10-43.

 

 

15.03.2021 року

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

 Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Сахновщинська селищна рада Красноградського району оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

            *          начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального

                        господарства та благоустрою;

                      Вимоги до конкурсантів:

1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та специфіка функціональних повноважень.

2.Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування.

3.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної     служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

4.Вільне володіння державною мовою.

5.Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.

            Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

            -заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;

            -заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

            -дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

            -копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

            -декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції;

            -копію документа, який посвідчує особу;

            -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

-довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

-письмова згода на обробку персональних даних.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Сахновщинської селищної ради.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня розміщення оголошення у засобах масової інформації за адресою: 64501, Харківська область, смт. Сахновщина, вул. Шмідта, 10, Сахновщинська селищна рада, довідки за телефоном 3-10-43.

 

Сахновщинська селищна рада

Красноградського району

Харківської області

 

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

 

15 березня 2021 року                                                                                         № 159-к 

 

Про оголошення конкурсу

на заміщення вакантної посади

начальника відділу містобудування,

архітектури, житлово-комунального

господарства та благоустрою

Сахновщинської селищної ради

 

Відповідно до статті 10 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" та  Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169: 

         

  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади:
  • начальника відділу містобудування, архітектури, житловокомунального господарства та благоустрою Сахновщинської селищної ради.
  1. Доручити старшому інспектору загального відділу селищної ради розмістити на сайті  Сахновщинської селищної ради дане розпорядження.
  1. Контроль за дотриманням даного розпорядження залишаю за собою.

               Селищний голова                                                             Володимир СУЄЦЬКИЙ

 

УВАГА

             10 березня 2021 року о 14 годині за адресою: смт. Сахновщина, вул. Шмідта, 10, 3-й поверх, мала зала засідань  відбудеться конкурс на заміщення вакантних посад:

  • завідувача сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної роботи та запобігання корупції;
  • головного спеціаліста сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної роботи та запобігання корупції;
  • державного реєстратора;
  • адміністратора.

 

УВАГА

             22 лютого 2021 року о 10 годині за адресою: смт. Сахновщина, вул. Шмідта, 10, 3-й поверх, мала зала засідань  відбудеться конкурс на заміщення вакантних посад:

  • начальника юридичного відділу;
  • головного спеціаліста юридичного відділу;
  • спеціаліста юридичного відділу;
  • спеціаліста відділу бухгалтерського обліку і звітності;
  • начальника відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства;
  • спеціаліста відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства;
  • головного спеціаліста сектору кадрового забезпечення;
  • головного спеціаліста відділу економічного розвитку проектно-інвестиційної діяльності;
  • спеціаліста відділу економічного розвитку проектно-інвестиційної діяльності;
  • спеціаліста сектору агропромислового розвитку;

23 лютого 2021 року о 10 годині за адресою: смт. Сахновщина, вул. Шмідта, 10, 3-й поверх, мала зала засідань відбудеться конкурс на заміщення вакантних посад:

  • начальника відділу земельних відносин охорони навколишнього природнього середовища та екології;
  • головного спеціаліста відділу земельних відносин охорони навколишнього природнього середовища та екології;
  • спеціаліста відділу земельних відносин охорони навколишнього природнього середовища та екології;
  • начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту;
  • головного спеціаліста відділу освіти, культури, молоді та спорту. 

 

Сахновщинська селищна рада,  Красноградського району, Харківської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

    Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Від  17 лютого 2021 року                                                                                     № 103-к    

Про затвердження Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Сахновщинської селищної ради Красноградського району

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002р. № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» (із змінами), Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад  державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 08.07.2011 р. № 164 (із змінами):

  1. Затвердити Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Сахновщинській селищній раді, що додається.
  1. Доручити старшому інспектору загального відділу селищної ради розмістити на сайті  Сахновщинської селищної ради дане розпорядження.
  2. Контроль за дотриманням даного розпорядження залишаю за собою.

Селищний голова                                                                                                                                  Володимир СУЄЦЬКИЙ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням 
селищного голови Сахновщинської селищної ради 
від 17.02.2021р. № 103-к

Порядок

проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Сахновщинської селищної ради

І. Загальні положення

            1.1. Цей Порядок   визначає   правові   та   організаційні  засади проведення  іспиту  кандидатів  на   заміщення   вакантних   посад осіб місцевого самоврядування селищної ради, як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на  заміщення  вакантних посад  державних  службовців,  затвердженого  постановою  Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року N  169  (із змінами) (далі - Порядок проведення конкурсу).

            1.2. Мета проведення іспиту  -  об'єктивна  оцінка  знань  та здібностей  кандидатів  на  заміщення  вакантних  посад  посадових осіб місцевого самоврядування.

            1.3. Іспит проводиться конкурсною комісією селищної ради.

            1.4. Іспит  проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування,  передбаченим для кандидатів на посади посадових осіб місцевого самоврядування.

            Особи, документи  яких  не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту  не  допускаються, про що їм повідомляється   сектором кадрової роботи селищної ради  з  відповідним обгрунтуванням.

            Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту,  а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

            Кандидати, які подали недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускаються.

            1.5. Об'єктивність проведення іспиту  забезпечується  рівними умовами (тривалість іспиту,  зміст та кількість питань, підрахунок результатів)  та  відкритістю  інформації  про  них,  єдиними критеріями оцінки.

            1.6. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення  вакантних посад  передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України,  Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки  функціональних  повноважень   структурного підрозділу.

            Перелік питань  на  перевірку  знання:

            Конституції   України, Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції»  (далі  -  Перелік) наведений у ДОДАТКУ 1 до цього  Порядку;

законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень структурних підрозділів селищної ради наведений у ДОДАТКУ 2 до цього Порядку; 

1.7.  Питання  мають бути актуальними,  ґрунтуватися на чинних нормативно-правових актах. Питання, що грунтуються на нормативно-правових актах,  які  втратили  чинність,  мають бути своєчасно замінені в установленому порядку. 

1.8. Переліки   питань  розміщуються на офіційному веб-сайті селищної ради  та  надаються для  ознайомлення  всім  учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.                            

1.9. Екзаменаційні  білети формуються за зразком форми, наведеної у ДОДАТКУ 3 до цього Порядку,  та затверджуються головою  конкурсної комісії.  До  кожного  білета  включають 5 питань -  по  одному  питанню на перевірку  знання  Конституції  України,  Законів України  «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції ї» та два  питання  на  перевірку знання   законодавства   з  урахуванням  специфіки  функціональних повноважень   структурних підрозділів селищної ради.

1.10. Питання  1-3  в  екзаменаційних  білетах  мають  містити питання,   визначені   в додатку 1  до цього Порядку,  питання  4 та 5 відбираються з переліків питань на перевірку знання законодавства з урахуванням   специфіки  функціональних  повноважень структурних підрозділів селищної ради.                                          

1.11. Кількість білетів має бути не менше 15.    

1.12. З  урахуванням  специфіки  функціональних   повноважень   структурного підрозділу селищної ради  можливе розроблення кількох  варіантів  комплектів  екзаменаційних білетів  залежно  від  кваліфікаційних  вимог до відповідних рівнів посад.                                                                                                                    

1.13. Можливе проведення  іспиту  шляхом  комп'ютерного тестування  з  урахуванням  положень  Порядку проведення конкурсу та цього Порядку.  

1.14. Процедура іспиту складається з трьох етапів:  організаційна підготовка до іспиту;  складання оцінювання та підбиття підсумків іспиту. 

1.15. Сектор кадрового забезпечення селищної ради за  погодженням  з  головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та  повідомляє  кандидатів про місце і час його проведення.

ІІ. Організаційна підготовка до іспиту

            2.1. Організаційна підготовка до іспиту  проводиться  в  день проведення  іспиту  з  усіма  кандидатами  на  заміщення вакантних посад.

            2.2. Секретар  конкурсної  комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.

            2.3. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на  запитання  кандидатів  щодо   процедури   іспиту.   Інформація секретаря  про  умови  складання  іспиту  має  бути повною та достатньою для кандидатів.  Секретар  повинен упевнитися,  що всі  кандидати  зрозуміли умови іспиту,  в іншому випадку - надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних  питань  вони  мають  бути  вирішені  головою конкурсної комісії.

ІІІ. Складання іспиту

            3.1. Під   час    підготовки    відповідей    на    запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

            3.2. Іспит  складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади.  У разі невеликої кількості кандидатів та за  наявності  відповідних  умов,  передбачених  пунктом

           3.3 цього розділу,  іспит може проводитися одночасно на заміщення  декількох вакантних посад.

            3.3. Приміщення для складання іспиту має  відповідати  умовам зручного  розміщення,  що  унеможливлює  спілкування кандидатів між собою та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання  білета. Кандидати  не  можуть  самостійно  залишати  приміщення,  в якому складається іспит, до його закінчення.

            3.4. Іспит  складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату  на  його  вибір  і  відкриваються  у присутності  кандидатів  на  заміщення  вакантних  посад  під  час  складання іспиту.

            3.5. Іспит складається державною мовою.

            3.6. При  підготовці  відповідей  на  питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом селищної ради. Перед відповіддю обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по батькові  кандидата,  номер  білета  та  питання,  зазначені  в білеті.

            Після підготовки  відповідей  на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.

            3.7. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити не більше 60 хвилин.

ІV. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

            4.1. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.

            П'ять балів виставляються  кандидатам,  які  виявили  глибокі знання  Конституції  України ,  Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та  успішно  справилися  із запитаннями на перевірку знання  законодавства  з  урахуванням   специфіки   функціональних повноважень  структурних підрозділів селищної ради.

            Чотири бали виставляються  кандидатам,  які  виявили  повні знання Конституції України,  Законів  України  «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» і  достатньо  володіють  знаннями  законодавства   з  урахуванням   специфіки  функціональних  повноважень структурних підрозділів селищної ради.

            Три бали  виставляються  кандидатам,  які  виявили  розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

            Два бали  виставляються  кандидатам,  які  розуміють  основні поняття   нормативно-правових   актів,  але  в  процесі  відповіді допустили значну кількість помилок.

            Один бал   виставляється  кандидатам,  які  не  відповіли  на питання у встановлений строк.

            4.2. Після закінчення часу, відведеного на складання іспиту, проводиться  перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами конкурсної комісії. Члени  конкурсної  комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на  кожне  питання екзаменаційного  білета.  Такі  оцінки  виставляються  на аркуші з відповідями кандидата.

            4.3. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної  суми  балів  в  екзаменаційну відомість,  форма якої наведена в ДОДАТКУ 4 до цього Порядку. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис.

            4.4. Аркуші  з  відповідями  кандидатів  зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної  комісії  у  секторі кадрового забезпечення селищної ради відповідно до вимог чинного законодавства.

            4.5. Кандидати,  які набрали загальну суму  балів,  що  не  є нижчою  50  відсотків  від максимальної суми балів,  яка може бути виставлена при наданні відповідей,  вважаються такими,  що успішно склали іспит.

            4.6. Кандидати,  які   набрали   менше   50   відсотків   від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

            4.7. Кандидати,  які  не  склали  іспит,   не   можуть   бути  рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

            4.8. Результати  іспиту  можуть  бути  оскаржені  в  порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

                                

Селищний голова                                                                                                                              Володимир СУЄЦЬКИЙ

 

          

 

 

03/02/2021

03 лютого 2021 року                                                                             № 10 

Про внесення змін до оголошення конкурсу

на заміщення вакантних посад

посадових осіб місцевого самоврядування

Сахновщинської селищної ради

Красноградського району

Відповідно до п.4 Прикінцевих і перехідних положень Закону України від 17.11.2020р. №1009-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», рішення III сесії VIII скликання Сахновщинської селищної ради від 26 січня 2021 року № 45 - VIII, статей 42, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 10 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування",  Постанови КМУ № 169 від 15 лютого 2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»: 

          Внести зміни до оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, а саме:

  1. Вивести із конкурсу наступні посади як такі, що зараховані до кадрового резерву:
  • завідувач сектору агропромислового розвитку;
  • спеціаліст відділу бухгалтерського обліку і звітності - 1 посада;
  1. Доручити адміністратору розмістити на сайті  Сахновщинської селищної ради дане розпорядження.
  2. Контроль за дотриманням даного розпорядження залишаю за собою.

Селищний голова                                                          Володимир СУЄЦЬКИЙ

01/02/2021

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Сахновщинського селищного голови

Від  01 лютого 2021 року                                                                       № 08 

Про внесення змін до оголошення конкурсу

на заміщення вакантних посад

посадових осіб місцевого самоврядування

Сахновщинської селищної ради

Красноградського району

 

  Відповідно до п.4 Прикінцевих і перехідних положень Закону України від 17.11.2020р. №1009-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», рішенням III сесії VIII скликання Сахновщинської селищної ради від 26 січня 2021 року № 45 - VIII, відповідно до статті 42, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 10 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування",  Постанови КМУ № 169 від 15 лютого 2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» 

          Внести зміни до оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, а саме:

        Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування:

  • державний реєстратор відділу Центру надання адміністративних    послуг – 1 посада;
  • адміністратор відділу Центру надання адміністративних    послуг – 3 посади;
  • завідувач сектору з правоохоронними органами, оборонної роботи та запобігання корупції – 1 посада;
  • головний спеціаліст сектору з правоохоронними органами, оборонної роботи та запобігання корупції – 1 посада;
  1. Вивести із конкурсу наступні посади як такі, що зараховані до кадрового резерву:
  • начальник відділу економічного розвитку проектно-інвестиційної діяльності;
  • начальник загального відділу;
  • начальник відділу (головний бухгалтер) відділу бухгалтерського обліку і звітності;
  • головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку і звітності - 1 посада ;
  • начальник відділу соціального захисту населення;
  • головний спеціаліст відділу соціального захисту населення – 1 посада;
  • начальник відділу служби у справах дітей та молоді;
  • спеціаліст відділу служби у справах дітей та молоді – 1 посада;
  • спеціаліст відділу соціального захисту населення - 1 посада;
  • головний спеціаліст (з питань культури, молоді та спорту) – 1 посада;
  • спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту – 1 посада.
  1. Вивести із складу членів конкурсної комісії оператора комп’ютерного набору Ніну ЧУМАК.
  2. Ввести до складу конкурсної комісії керуючу справами Сахновщинської селищної ради Світлану СІРЕНКО.
  3. Доручити адміністратору розмістити на сайті  Сахновщинської селищної ради дане розпорядження.
  4. Контроль за дотриманням даного розпорядження залишаю за собою.

    Сахновщинський

 селищний голова                                     Володимир СУЄЦЬКИЙ

Оголошення про конкурс на заміщення

вакантних посад

 

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Сахновщинська селищна рада Красноградського району оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

            *          завідувач сектору з правоохоронними органами, оборонної роботи

                        та запобігання корупції – 1 посада;

              Вимоги до конкурсантів:

1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та специфіка функціональних повноважень.

2.Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування.

3.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної     служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.

4.Вільне володіння державною мовою.

5.Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.

*          головний спеціаліст сектору з правоохоронними органами, оборонної роботи

                        та запобігання корупції – 1 посада;

Вимоги до конкурсантів:

1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», та специфіка функціональних повноважень.

2.Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування.

3.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування чи на посадах державної     служби не менше 3 років.

4.Вільне володіння державною мовою.

5. Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.

*          державний реєстратор – 1 посада;

Вимоги до конкурсантів:

1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», специфіка функціональних повноважень.

2.Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування.

3.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування чи на посадах державної     служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

4.Вільне володіння державною мовою.

5. Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.

*          адміністратор – 3 посади

Вимоги до конкурсантів:

1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції»,  «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», специфіка функціональних повноважень.

2.Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування.

3.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування чи на посадах державної     служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

4.Вільне володіння державною мовою.

5. Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

            -заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;

            -заява про надання згоди на проходження перевірки відповідно до статті 4 Закону України «Про очищення влади»;

            -заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

            -дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

            -копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

            -декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції;

            -копію документа, який посвідчує особу;

            -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

-довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

-письмова згода на обробку персональних даних.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Сахновщинської селищної ради.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня розміщення оголошення у засобах масової інформації за адресою: 64501, вул. Поштова, 3, смт. Сахновщина, Сахновщинська селищна рада, довідки за телефоном 3-10-03; 3-19-39.

Додаток1

                                                                   до розпорядженняселищногоголови 

                                                                     №08 від01.02.2021р. 

       ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ на перевірку знань:

1.Конституція України;

2.Закон України «Про службу в органах місцевогосамоврядування»; 

3.Закон України «Про місцевесамоврядування»;

4. Закон України «Про запобігання  корупції»;

5. Специфіка функціональних повноважень.

 

 І.Питання на перевіркузнанняКонституціїУкраїни

1. ОсновнірозділиКонституціїУкраїни.

2. ОсновнірисиУкраїнськоїдержави за КонституцієюУкраїни (ст.1,2).

3. Форма правління в Україні (ст.5).

4. ВизнаннянайвищоїсоціальноїцінностіУкраїни (ст.3).

5. Конституційний статус державноїмови та мовнаціональнихменшин (ст.10).

6. Найважливішіфункціїдержави (ст.17).

7. Обов’язкигромадянинаУкраїни (ст.65-68).

8. ДержавнісимволиУкраїни (ст.20).

9. ПовноваженняВерховної Ради України (ст.85).

10. Повноваження Президента України (ст.106).

11. ПовноваженняКабінетуМіністрівУкраїни (ст.116,117).

12. Системиадміністративно – територіального устрою України (ст.133).

13. Статус та повноваженняКонституційного Суду України( ст.147,150).

14. Органимісцевогосамоврядування в Україні (ст.140).

15. Повноваженнятериторіальних громад за КонституцієюУкраїни (ст.143).

  

ІІ. Питання на перевірку знання Закону України

“Про службу в органах місцевого самоврядування”

 1. Хто є посадовою особою  місцевогосамоврядування (ст.2).

Посади в органах місцевогосамоврядування (ст.3).

2. Основні принципи служби в органах місцевогосамоврядування (ст.4).

3. Правоверегулювання статусу посадових осіб місцевого

самоврядування  (ст. 7).

4. Основніобов’язки та права посадових осіб місцевого

самоврядування (ст.8-9).

5. Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (ст.12)

6. Граничний вік перебування на службі  в органах місцевого

самоврядування (ст.18).

  

ІІІ. Питання на перевірку знання Закону України

“Про місцевесамоврядування в Україні”

 1. Поняття місцевого самоврядування (ст.2).

2. Основні принципи місцевого самоврядування (ст. 4).

3. Система місцевого самоврядування (ст.5).

4. Територіальні громади (ст. 1, 6).

5. Загальні збори громадян (ст.1, 8)

6. Місцевий референдум (ст.1, 7).

7. Громадські слухання (ст.13).

8. Відділи, управління та інші виконавчі органи сільської ради (ст.54).

9.Селищний  голова. Повноваження селищного голови (ст. 12, 42).

 

ІV. Питання  на  перевіркузнання Закону України

"Про запобігання корупції"

 1. Визначення  термінів:  корупція,  близькі особи,  конфліктінтересів, корупційне    правопорушення,    неправомірна    вигода (ст. 1).

2. Суб'єкти  відповідальності  за  корупційні  правопорушення (ст. 3).

3. Статус Національного агенства з питаньзапобігання корупції (ст. 4).

4. Обмеженнящодовикористанняслужбовихповноваженьчисвого становища (ст.22)

5. Обмеження  щодо  одержання  подарунків  (ст.23).

6. Обмеженняпісляприпиненнядіяльність,  пов'язаної з  виконанням  функцій  держави,  місцевогосамоврядування (ст. 26)

7. Спеціальна  перевірка (ст. 56).

8. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (45)

9. Запобігання та  врегулювання  конфлікту  інтересів (ст. 28).

10. Антикорупційна  експертиза  (ст.55).

11. Участь  громадськості в заходах  що до запобігання і протидії корупції (ст.21).

12. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (ст.54).

13. Відповідальності   за   корупційні  або пов’язані з корупцією правопорушення (ст. 65)

14. Моніторинг способу життя суб’єктів декларування (ст.51).

15. Відновлення прав і законних інтересів та відшкодування збитків,  шкоди,  завданих фізичним та юридичним особам внаслідок вчинення корупційного правопорушення (ст. 68).

 

26/01/2021

УВАГА

У зв’язку з допущеною технічною помилкою в оголошенні про конкурс на заміщення вакантних посад

1.Внесено зміни до пункту 2 частини «Вимоги до конкурсантів» на посади начальників відділів та завідувача сектором, а саме: вилучено слово «бакалавра»;

2. Пункт 2 частини «Вимоги до конкурсантів» на посади головних спеціалістів, спеціалістів викладено в новій редакції, а саме:

 «Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування -  для головних спеціалістів.

 Вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування – для спеціалістів».

14/01/2021

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я Сахновщинського селищного голови Від  14 січня 2021 року  № 5

Додаток 1

Оголошення про конкурс на заміщення
вакантних посад (Відділ освіти, культури, молоді та спорту)

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Сахновщинська селищна рада Красноградського району оголошує конкурс на заміщення вакантних посад 
(Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради):

    *    начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту – 1 посада;
        Вимоги до кандидата:
1. Вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування.
2.Стаж робити за фахом не менше п’яти років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в навчальних закладах не менше 3 років.
3.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та специфіка функціональних повноважень.
4.Вільне володіння державною мовою, знання інструкції з діловодства
5. Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.

*    головний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту  - 2 посади;
*    спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту  - 1 посади;
    Вимоги до кандидатів:
1. Вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування.
2.Стаж робити за фахом не менше одного року або 3 роки стажу в інших сферах.
3.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та специфіка функціональних повноважень.
4.Вільне володіння державною мовою, знання інструкції з діловодства.
5. Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
    -заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;
    -заява про надання згоди на проходження перевірки відповідно до статті 4 Закону України «Про очищення влади»;
    -заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
    -дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
    -копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
    -декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції;
    -копію документа, який посвідчує особу;
    -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
-довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
-письмова згода на обробку персональних даних.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад відділу освіти, культури, молоді та спорту Сахновщинської селищної ради.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня розміщення оголошення у засобах масової інформації за адресою: 64501, вул. Поштова, 3, смт. Сахновщина, Сахновщинська селищна рада, довідки за телефоном 3-10-03; 3-19-39.
 

13/01/2021

Оголошення про конкурс на заміщення
вакантних посад
Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Сахновщинська селищна рада Красноградського району оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

    *    начальник загального відділу – 1 посада;
    *     начальник (головний бухгалтер) відділу бухгалтерського обліку і звітності – 1 посада;
    *    начальник юридичного відділу – 1 посада;
    *    начальник відділу соціального захисту населення – 1 посада;
    *    начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального
        господарства та благоустрою – 1 посада;
    *    начальник відділу економічного розвитку проєктно-інвестиційноїдіяльності – 1 посада;
    *    завідувач сектору агропромислового розвитку – 1 посада;
    *    начальник відділу земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та екології – 1 посада;
    *    начальник відділу служби у справах дітей та молоді – 1 посада;

Вимоги до конкурсантів:
1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та специфіка функціональних повноважень.
2.Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра відповідного професійного спрямування.
3.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної     служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.
4.Вільне володіння державною мовою.
5.Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.
    
*    головний спеціаліст з кадрової роботи – 1 посада;
    *    головний спеціаліст відділ бухгалтерського обліку і звітності     - 2 посади;
    *    спеціаліст відділ бухгалтерського обліку і звітності - 2 посади;
    *    головний спеціаліст юридичного відділу – 1 посада;
    *    спеціаліст юридичного відділу - 2 посади;
    *    головний спеціаліст відділу соціального захисту населення – 1 посада;
    *    спеціаліст відділу соціального захисту населення – 1 посада;
    *     спеціаліст відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального
        господарства та благоустрою - 2 посади;
        *    головний спеціаліст відділу економічного розвитку проєктно-інвестиційної діяльності – 1 посада;
    *    спеціаліст відділу економічного розвитку проєктно-інвестиційної діяльності;
    *    спеціаліст сектору агропромислового розвитку – 1 посада;
    *    головний спеціаліст відділу земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та екології - 2 посади;
    *    спеціаліст відділу земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та екології – 1 посада;
    *    спеціаліст відділу служби у справах дітей та молоді – 1 посада;
    
Вимоги до конкурсантів:
1.Знання Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», та специфіка функціональних повноважень.
2.Вища освіта не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування.
3.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування чи на посадах державної     служби не менше 3 років.
4.Вільне володіння державною мовою.
5. Досконале володіння комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням, офісною технікою; бути впевненим користувачем ПК.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
    -заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування;
    -заява про надання згоди на проходження перевірки відповідно до статті 4 Закону України «Про очищення влади»;
    -заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
    -дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
    -копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
    -декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції;
    -копію документа, який посвідчує особу;
    -копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
        -довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
        -письмова згода на обробку персональних даних.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад Сахновщинської селищної ради.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня розміщення оголошення у засобах масової інформації за адресою: 64501, вул. Поштова, 3, смт. Сахновщина, Сахновщинська селищна рада, довідки за телефоном 3-10-03; 3-19-39.

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я Сахновщинського селищного голови Від  11 січня 2021 року  № 3
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я Сахновщинського селищного голови Від  30  грудня 2020 року №9   

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь